Záruka
- Počet dodaných produktov (motorov a elektrocentrál): viac než1 500 ks vrátane Slovenska
- Počet produktov vratených zákazníkom v záručnej dobe: 2
- Náklady na skúšky v akreditovaných laboratóriách: viac než 22 000 €
- Podiel opakovaných nákupov, resp. zákazníkov, ktorí po prvom nákupe následne kúpili najmenej jeden ďalší agregát: 10%
-
Zobrazené obrázky a fotografie sú len ilustračného charakteru.
Upozornenie pri zaslaní kuriérom
Pri preberaní zásielky, prosím, venujte mimoriadnu pozornosť pri kontrole vonkajšku balenia. Najmä stavu ochrannej pásky a všetkým, aj drobným porušením a trhlinám, obzvlášť potom prierazom kartónu a deformáciám rohu balíka. Tieto príznaky môžu znamenať neopatrné zaobchádzanie s balíkom počas prepravy a tým aj možný vznik škody na tovare vo vnútri balenia. Ak pri kontrole narazíte na akýkoľvek spomínaný či podobný ukazovateľ toho, že došlo k neoprávnenému vniknutiu do zásielky, či možnému poškodeniu počas prepravy, oznámte túto skutočnosť pred potvrdením prepravného listu vodičovi. Trvajte na spísanie reklamačného protokolu, eventuálne potvrdenom záznamu o stave v akom bol balík doručený, alebo prípadných ďalších poškodeniach. Podpísaním prevzatia tovaru kupujúci potvrdzuje prevzatie tovaru v nepoškodenom stave. Na neskoršie reklamácie spôsobené vinou dopravy nie je možné brať ohľad a budú dopravcom zamietnuté. Týmto konaním zaistíte ľahšie riešenie prípadnej neskoršej reklamácie a minimalizujete vznik možných škôd.
Po prevzatí zásielky od dopravcu urobte kontrolu obsahu zásielky. V prípade, že zistíte akékoľvek nezrovnalosti, okamžite nás kontaktujte telefonicky alebo e-mailom, aby sme situáciu mohli vyriešiť. V opačnom prípade nie je možné neskôr reklamovať akékoľvek chýbajúci tovar.
Servis

